مامانا میتونم ۱۳هفته رو کامل کنم و اول ۱۴هفته برم آنتی

۹ پاسخ

ته عزیزم ان تی رو ۱۲ هفته برو حتما اولاش هم برو بهترین زمانش ۱۲ هفته و ۲.۳ روز هست

ن دیرهههه

12هفته

باید تا ۱۳ هفته و ۶ روز بری بعدش دیگه قبول نمیکنن

بله من سیزده هفتم تموم شد رفتم

اگر دیر بری ان تی معلوم نمیشه دیگه ضخامت پشت گردن دیده نمیشه

نه باید بری

نه آخرش ۱۳ هفته باید بری هر چند میگن ۱۲ هفته بهترین زمان برای ان تی هس

فک نکنم بشه چون دکتر گفت تا هفته ۱۳ فرصت داری ، من فردا میرم

سوال های مرتبط

مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ایلیار جون♥🤍 مامان ایلیار جون♥🤍 ۶ ماهگی
مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سه فرزندی💖💖💙 مامان سه فرزندی💖💖💙 هفته سی‌وپنجم بارداری