دوستان میتونم ۱۴هفته برم ان تی؟

۱۰ پاسخ

بهترین زمانش ۱۲ هفته و ۲ ۳ روزه

۱۴ هفته دیره واسه ان تی

ممنون عزیزان

نه باید ۱۲ هفته و ۲/۳ روز بری

نه نهایتا تا ۱۳هفته و ۶ روز قبول کنن

برو واسه منم دکترم نوشته ۱۲ هفته و ۳ روز باید برم مثل ۱۷ باید برم

نه دیر میشه

خیلی دیره درست نشون نمیده سونو و آزمایشت ریسک میخوره

ن عزیزم ۱۱ تا ۱۳ هفته

آره برو زودتر

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کرار🐣🐳 مامان کرار🐣🐳 هفته دوازدهم بارداری
مامان ماهور 🩷 مامان ماهور 🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری