تا چند هفته میشه بری سونو آن تی؟؟؟ ۱۴هفته مشکلی نداره

۱۰ پاسخ

۱۴هفته دیگه حته جنسیت بت میگه

دیرهه

نه نهایت ۱۳

نه عزیزم منم پرسیدم گفتن برای اینکه اندازه پشت گردنش رو متوجه بشیم ۱۲هفته می‌فرستیم اون عدده برای ما مهمه چون برای سندروم داون هست بعدش بچه بزرگتر میشه مشخص نمیشه
حتی من سونو بودم یک نفر تماس گرفت منشی گفت اگه ۱۳هفته هستی دکتر قبول نمیکنه

۱۴,هفته خیلی دیره زیادی تو ۱۳ هفته

بهترین وقت داخل هفته ۱۳ هست یعنی ۱۲ هفته پر بشه

بهترین زمانش ۱۲هفته و نهایت۴روزه

بهترین زمانش ۱۲ هفتس

تا ۱۳ هفته و ۶ روز وقت هست

نه دیره عزیزم ۱۴ هفته باید تهش ۱۳ هفته بری

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شاهان🩵شاهدخت🩷🤰🏻 مامان شاهان🩵شاهدخت🩷🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق خانم مامان فندوق خانم ۳ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان💙🐦🌈 مامان شاهان💙🐦🌈 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان آرامش مامان آرامش ۶ ماهگی
مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته سی‌ام بارداری