۳ پاسخ

ممنونم عزیزم از راهنماییت براش شیاف گذاشتم
ایشالا زود بیاد پایین😭

کوریزان شربت سرماخوری خیلی تب پایین نمیاره
شیاف بزار بعدش هر چهارساعت میتونی شیاف بزاری یا بهش پاراکید بدی بجا شیاف تا تب کنترل بشه.

چند روز قبل تب بچه ام تا39میرفت پیاز حلقه کردم گذاشتم کف پاهاش خیلی کمک کرد برا پایین اومدن تبش
ایپوبروفن دادم

سوال های مرتبط