۳ پاسخ

بله من اونجا زایمان کردم عزیزم خیلی راضی بودم

شما زایمان اولتون اونجا بود؟راضی بودین فشار رحمی اینا چه جوری بود رسیدگیشون رفتار پرستارا؟

آره فامیلای ما زایمان کردن و راضی بودن

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وششم بارداری