خانما بیمارستان محلاتی تبریز دولتیه ؟؟؟

۴ پاسخ

نیمه دولتی

بیمارستان نیمه دولتی هست ولی بخش زنان خیلی خوبه من اونجا زایمان کردم راضی بودم

نیمه دولتی هست

فکر میکنم بخش زنان زایمانش نیمه خصوصیه

سوال های مرتبط