۱۳ پاسخ

کیسته این عزیزم منم رو هردو دستام دارم چندین ساله دارمشون اگه با عمل میره ولی اگه اذیت نیستیو درد زیاد نداره لازم ب عمل نیس
من هردو دستام از بالا دارن بعضی اوقات دردم میگیرن ولی قابل تحمله بعد اوک میشه

اصلا نگران نباش این غده چربیه با یه عمل ساده بی حسی درش میارن چرا خودتو میترسونی برو پیش دکترجراح عمومی خیلی راحت درش میاره همین

حرکتم میکنه

کیسته من داشتم روی رگای مچ دستم بود عمل کردم خوب شد

چربیه عزیزم برای من تو ناخنم زد انقد سنو و ازمایش رفتم اخرش گفتن بذار خودش خوب میشه واقعا هم بعد یه سال خودش خوب شد

با این دستت زیاد کار می کنی یا زیاد گوشی می گیری؟

یه بلاگر اینطوری بود ابشو کشید درست شد از گوشی بود دست اون

شاید کیست چربی باشه نترس برو دکتر نشون بده

شاید استخونته

غده چربیه

شاید خورده جایی و‌ ندونستی

ببینید

تصویر

⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕

تصویر

سوال های مرتبط