۷ پاسخ

من خیاطی بلد نیستم ، اما اگه با پارچش جور در میاد، بنظرم آستین بلند ولی سرآستین چین داشته باشه . واسه تو عید هم میشه یه وست بافتی که رو این مدل پیرهن می‌پوشن ، (وست بدون آستین ) تنش بشه با رنگ سفید یا صورتی ملایم .
تابستونم که در میاری . آستین بلند از این جهت که پوست بچه نازکه آفتاب نخوره یه وقت

اگه میخوای عید تنش کنی استین دار بدوز
اگه میزاری تابستون حلقه کن

منم برا خودم چیزی نخریدم ولی واقعا گناه کوچولوهامون چیه ک توی این شرایط هستن
خوب کردی ینی انقد ذوق میکنه

ووی چ نازه ببین اگه پارچه خنکه جنسش کلا آستین کوتاه بدوز آستین بلند اونقذ تاثیری توی گرمای لباس نمیذاره

دقیقا منم هیچ حسی ندارم به این عید اصلا دست و دلم نمیره برای کاری کاش همه شاد بودیم از ته دل لباس دخترت هم مبارکش باشه الهی به شادی بپوشه آیندشون قشنگ بشه😍

چه مامان فهیمی و چه پارچه قشنگی 😍

اینه پارچش

تصویر

سوال های مرتبط