۱۰ پاسخ

وایی خدایا چرا همه زیر ۳۷ یا ۳۷ زایمان میکنن 🤧😢
حتما بیا تعریف کن عزیزم تاپیک بزار تجربه تونو وضعیت بگید استفاده کنیم ممنون میشم

قبلا آمپول ریه زده بودی؟

آخی مبارکه عزیزم ❤️

وزنش چقد بود؟

زایمان طبیعی چطوری بود ؟ سخته؟

واای قدم نورسیده مبارک 😍❤️

مبارک عزیزم نی نیت که ایشالا دستگاه نرفت

مبارک باشه عزیزم بسلامتی 😍🥰
طبیعی زایمان کردی؟

بسلامتی
دستگاه رفت ؟

چرااا

سوال های مرتبط

مامان h🩷💙A مامان h🩷💙A روزهای ابتدایی تولد