وایی خدایا چرا همه زیر ۳۷ یا ۳۷ زایمان میکنن 🤧😢
حتما بیا تعریف کن عزیزم تاپیک بزار تجربه تونو وضعیت بگید استفاده کنیم ممنون میشم
قبلا آمپول ریه زده بودی؟
آخی مبارکه عزیزم ❤️
وزنش چقد بود؟
زایمان طبیعی چطوری بود ؟ سخته؟
واای قدم نورسیده مبارک 😍❤️
مبارک عزیزم نی نیت که ایشالا دستگاه نرفت
مبارک باشه عزیزم بسلامتی 😍🥰
طبیعی زایمان کردی؟
بسلامتی
دستگاه رفت ؟
چرااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.