خوش قدم باشه نی نی تون
وای روز زایمان هم درد داری هم خیلی شیرینه
به سلامتی عزیزم وزنش چقدر بود
سزارین یا طبیعی
بسلامتی عزیزم نی دستگاه رفت عزیزم
انشالله قدمش پرخیر برکت باشه عزیزم
منم پسر اولم ۳۶هفته و۱روز زایمان کردم
بسلامتی کدوم بیمارستان بودی
به سلامتی باشه ؟ بچه دستگاه نرفت ؟
طبیعی بودی یا سزارین ؟؟
بسلامتی بچه کامل بود ؟؟دستگاه نرفت ؟
مبارک باشه
قدمش پر از روزی و برکت🩷
مبارک باشه .نی نی چطوره خوبه؟
مبارکه
به سلامتی عزیزم حال نی نی خوبه؟ به من گفتن ۳۶ هفته ختم بارداری بخاطر همین میپرسم
بسلامتی عزیزم بچه دستگاه رفت؟
چه زوود بچه حالش خوبه؟🫢
به سلامتییی مبارک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.