۵ پاسخ

چرا اینقدر زود

سزارین بودی یا طبیعی

بچت داخل دستگاه نرفت؟

به سلامتی عزیزم،مشکلی بودیاکیسه آبت پاره شد،

منم همینطور بودم

سوال های مرتبط

مامان h🩷💙A مامان h🩷💙A روزهای ابتدایی تولد