۸۵
قبل عید اردبیل بهترین بیمارستانش ۳۰ تومن بود الان نمیدونم
نرخ سزارین امسال ۷۰ هست
من بهم گفتن نزیدیک 50اونم با بیمه تکمیلی کتمره؟؟
رشت ۷۰ تومن
۸۰تا۹۰
یه خانم بود تازه چند روز پیش سزارین کرده تو مادران تهران ۱۰۰ تومن دراومده براش بدون بیمه
۶۰تا۷۰ البته تهران و نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.