۶ پاسخ

پودر دارچین اب رو اتیش با همون نوافن

بخور گلم اما دکتر هم برو

ژلوفن رو بازکن اون زله داخلش رو بریز رودندونت همونجاخوب میشه

اره نوافن خوبه بخور

یکم نشاسته هم بزاری پاش خوبه

میخک نداری؟

سوال های مرتبط