۴ پاسخ

عزیزم یکی از اشناها متخصص اطفاله الان اینجا بود بهش نشون دادم میگه مشکلی نداره زینک گلوکونات باید بخوره

ویتامین dکمه،زینک و‌امونیومش هم کمه،یک مقدار هم انگاری مایعات کم میخوره

ببین باید نشون دکتر بدی بر طبق سنش میگه بالاس یا فلانه الان زده H ولی بعد که میبری دکتر میگه مثلا این عدد برای بزرگسال بالاست

۲۲۲۲۲۲۲

تصویر

سوال های مرتبط