۲ پاسخ

منم بعضی وقتا سمت راست شکمم اینجوری میشہ جوریکہ میشینم گریہ میکنم

عزیزم اون سردیه برا منم بعضی وقتا اینجوریه میخام بمیرم یکم کنار بخاری دراز بکش حوله داغ بنداز بهتر میشی

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان کیاوَش مامان کیاوَش ۸ ماهگی