فک کنم عادیه منم زیاد نمیفهمم جدیدا
رفتم سونوگرافی گفت اتفاقا خیلی هم زیاده حرکتش تو نمیفهمی 🤔😂
من بخاطر ازمایش قند دیشب که اخر شب چیزی نخوردم و صبم ناشتا رفتم ازمایش دادم اونم 2 بار.
بچم خیلی اروم شد.
دلیل پزشکی نمیگم.
حس میکنم اگر تغذیت عالی نباشه بچه کم تکون میخوره.
من خیلی غذا های خوب مث تخم مرغ و، تخمه، شیر و بستنی و حبوبات و مرغ خوردم. الان بچم دوباره شروع کرد شیطونی
بعضی روزا اونجوری میشه کم میشه
اگه اصلا نداشت برو ان اس تی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.