خیلی حالم بده بچها 😭😭😭 آزمایش انتیم ریسک زده

بارداری

۴ پاسخ

نگران نباش توکل به خدا کن . اکثرا اوکیه . منم همینطور شده قراره سلفری بدم .

عزیزم اکثرا این ریسکا واسه اینه که سلفری بدی، نگران نباش! شاید چند روز دیر یا زود رفتی عددش کم و زیاد شده

الکیه استرس نداشته باش اونا می‌خوام از سلفری بگیرن هیچیت نیست

ازمایش یا سونو؟؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵🐚 مامان آیهان🩵🐚 هفته بیست‌وهشتم بارداری