وای سوند اصلا درد نداره در برابر معاینه
معاینه برا من ک وحشتناک بود
اگه اماده باشی هیچ کدوم
معاینه بستگی ب لگن داره من لگنم تنگ بود دردزیادداشتم
معاینه درد خاصی نداشت.قابل تحمل بود کاملا
معاینه
معاینه به نظرم به منـخیلی سوندوصل کردن
سوندگذاشتنش ک یه لحظه اس اصلا متوجه نمیشی کشیدنشم همینطور انقد سریع انجام میدن بعد کشیدنش ی کوچولو سوزش داری ک اونم زودخوب میشه
معاینه خیلی درد داره منو انقد اذیتم کردن که ازاسمشم بدم میاد
عزیزم به دکترت بگو سوند بعد بیحسی بزارن هیچ دردی نداره
سلام نه سوند درد نداره فقط خودتو شل بگیر
سوند اصلا درد نداره
من معاینه یه بار موقع زایمان شدم
سوند اصلا در برابر معاینه هیچ دردی نداره
معاینه خیلی بدع
سوند گذاشتنش واسه من یکم درد داشت ولی کشیدن نه
چون سزارین شدم فقط یکبار نمیدونم چرا معاینم کردن اون درد داشت 😑
من یبار سوند وصل کردن قابل تحمل بود
درد خفیف داره اصلا وحشتناک نیست قابل تحمله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.