خانوما ببخشید یه سوال زایمان طبیعی سوند وصل میکنن
نه درد نداشت فقط یکم احساس سوزش داشتم
واای خیلی وحشتناک سوزش داره من اشکم در اومد
نه حالت سوزش داره اونم چیزی نیست که نشه تحمل کرد
منگقتم بعد از بی حسی بزنن
نه اصلا
نه فقط حس بدی ادم میگیره
اگه بدن دست یه آدم ناشی بله درد داره
نه .بهشون بگو ژل لوبریکانت برات بزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.