۱۲ پاسخ

نه اصلا من دوبار گذاشتم اصلا درد نداره خودتو سفت نکن موقع گذاشتنش

اصلاااااااااا

نه بابا

آنقدر بدم میاد خیلی به من حس بدی داد هم موقع گذاشتن هم برداشتن

نه بابا مثل معاینه ک بزرگش کرده بودن فلانه و وحشتناکه الکی نترس

نه اصلا

نه بابا اصلا درد نداره یه کم میسوزه اولش فقط

نه منکه سربچه اولم طبیعی بودم اصن نفمیدم

ن بابافقط یکم سوزش داره مثل سوزش ادرار اونم خییلی کم در حد چن ثانیه بعدش بی حسی کلا

میگن باید نفس عمیق بکشی و شل کنی تا دردش کمتر بشه

ن عزیزم نترس

سلام نه
وقتی بی حسی میزنن سوند میزنن

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۸ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱ ماهگی
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی ۶ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۷ ماهگی
مامان ماهان🩵ماهلین🩷 مامان ماهان🩵ماهلین🩷 ۴ ماهگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان 🩷گردو
🩷نورا🩷 مامان 🩷گردو 🩷نورا🩷 ۴ ماهگی