خانما سوند گشیدنم‌مثل گذاشتنش درد داره؟

۶ پاسخ

نه بابا یه لحظه س

نه اصلا من صدبار گذاشتم بخاطر احتباس ادراری
دعام کنین

برا من کمی سوزش داشت

برامن گذاشتنش درد نداشت در اوردنش درد داشت يذره

ن اصلا متوجه نمیشی

نه درد نداره

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱۱ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۸ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱ ماهگی
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی ۶ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۷ ماهگی
مامان رویسا مامان رویسا روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🩷✨ مامان پناه🩷✨ ۱ سالگی
مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی
مامان ماهان🩵ماهلین🩷 مامان ماهان🩵ماهلین🩷 ۴ ماهگی