۶ پاسخ

من خودم پیاز خرد شده.نمک.فلفل‌.سس مایونز.زعفرون و ابلیمو میزنم هرکی خورده تعریف کرده
فقط اول زعفرون بزن بزار یکم بمونه بعد بقیه مواد و بهش بزن
سس هم زیاد نزن مثلا برا سینه یه مرغ یه قاشق کوچیک بزن

من پیاز خوردشده درشت، زعفران فراوان، روغن، یکم ابلیمو، نمک، ترکیب نوساالژی و مورد علاقه م😅

ببین من علاوه بر موادی که بقیه گفتن سماق هم میزنم به مواد جوجه خیلی مزه ش خوب میکنه امتحان کن

عصاره جوجه کباب الیت👍 والسلام 🙂‍↕️

پیاز خلالی،زعفرون،فلفل سیاه،نمک،سس مایونز ،آبلیمو،یک قاشق روغن مایع،اگه ادویه جوجه کباب هم داری بهش بزن

با ماست و سیر و فلفل سیاه و نمک و کمی پیاز عالی میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان عشقام مامان مامان عشقام ۶ سالگی