۴ پاسخ

مبارکه منم خیلی درد داشتم

ای جانم 🥰😍

به سلامتی

آفرین مامان قهرمان

الهی خیلی زود سرپا بشی عزیزم

اگر زایمانت طبیعیه
لطفا از تجربه ات هم بهمون بگو
ممنون 🙏❤️

چ نوع کیستی داشتی؟؟

بسلامتی عزیزم مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۸ ماهگی