۶ پاسخ

منم فردا زایمانم هست.انشالله به سلامتی زایمان کنی

مبارکه ایشالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم ❤️🥰 برای ما هم دعا کن ✌️
چند هفته دارین زایمان میکنین؟

ای جاااان بسلامتی انشالله کوچولوی نازتو بدنیا بیاری🙏❤️

وای خدا از ته قلبم آرزو میکنم زایمان راحت و آسونی داشته باشی خودتو نی نی بسلامت بگذرونیدش 🥹❤️

ای جانم بسلامتی انشالله زایمان کنی و تو بغل بگیریش❤️❤️😍

ایشالله جفتتون صحیح و سالم از بیمارستان برمیگردین‌خونه مراقب خودتون باشین🫂🧸🥹

سوال های مرتبط