دوتا دست راست و پای راست خوب بود
یکسالی دوتا هس
ن درد داره خیلی ن تب
امان از ۱۸ ماهگی اون بلاعه
من هنوز واکسن پسرمو نزدم سرماخرده🥲
چرا برای واسه پسرم هر دوتارو رو پاش زد؟؟؟؟؟
دوتا .. یکی از پا یکی از دست میزنن.. بچه های من همون موقع گریه کردن بعدش دیگه دست دست کنان برگشتن خونه ... به همسرم میگفتم ظاهرا درد ندارن وگرنه بازیگوشی نمیکردن
دوتا یکی دست یکی پا پسر من تب نکرد خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.