سرلاک گندم و سیب گرفتم،چطوره؟ وزن دهی و طعمش خوبه؟؟

۲ پاسخ

من ب دخترم دادم کهیر زد بهش نساخت

کلا سرلاک همش وزن دهی داره
گندم و سیبشم خوبه من دخترم همه طمع هارو میخوره

سوال های مرتبط