بهش سیمیلاک توتال کامفورت بده عالیه
بنظرم اوایل همه همینجورن بعد درست میشه
چون منم به نان معمولی تغییر دادم دیدم بچم تا چندروز همیشه یوبسه،بعد کم کم خودش درست شد الان روزی چندبار راحت دفع داره
دختره منم ببلاگ دو میخوره قبلش ببلاگ ای ار میخورد،خیلی بدخواب شده مدام بیدار میشه
شیرشو قشنگ نمیخوره
یعنی ممکنه از شیر باشه بی خوابی هاش لج کردناش؟
آپتامیل وزن دهی خوبی داره؟
گیگوزم امتحان کن
براش اپتامیل معوولی تست کردم خیلیی راضی بودم گریه هاش کمتر شده بود خوابش بهتر اما متاسفانه به سه وعده در روز رسید یبوست شدید گرفت زور میزذ قرررررمز معذرت میخام قذ یه لوبیا دفع میکرد
دیگه بیومیل دادمش همون وعده اول همه رو بالا اورد باز روز بعدش یه وعده دیگه داذم بالا نیورد اما کلا دل درد بود و میپیچیذ ب خوذش حالا میخام اپتامیل پروتست کنم انشالله م بسازش اگر نسازش دیکه ببلاک تست کنم
من اصلا پپتی رو ب اچ آ تغییر ندادم وقتی همین شیر بهش میسازه چرا خودمو بچه رو اذیت کنم آروم آروم سعی میکنم مواد غذایی رو بیارم تو وعده ها کمتر اذیت بشه و عادت کنه چون شیر غذا اصلیه بیشتر اذیت میشه
اگحساسیت داره پپتی بش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.