۱۸ پاسخ

دو تا طبیعی بیاری سومین عملت افتادگی رحم یا مثانه هس به هر حال عمل میشی از ۱۰ نفر ۷ـ۸ تاش اینجوری میشن در اینده
سزارین خیلی خوبه

من طبیعی

من از هرکی سزارین کرده پرسیدم گفتن اصلا پشیمون نیستن و بازهم سزارین انتخابشونه ولی بعضیاهم بود خواستن طبیعی بیارن نتونستن سز شدن هم درد زایمان طبیعی کشیدن هم درد سزارین پس همون بهتر ادم اول پای خودش بره سز بشه🥲

صددرصد سزارین

شما به بدن خودت نگا کن،ببین تحمل دردت چطوره،اینکه هی بیان دستشون ببرن و بیارن ک بخوان معاینه کننو اینا میتونی تحمل کنی،خیلی به نظرم باید صبور و بدن قوی داشته باشی ک اون همه زور بتونی بزنی

عزیزم تا مجبور نشدی سزارین نکن طبیعی بهترین روشه سعی کن با ورزش خودتو اماده کنی تا زایمان خوبی داشته باشی حتما پیش ماما برو قرارداد بنویس ک همراهت باشه و ورزشارو یادت بده و ارومت کنه

من با دکترم مشورت کردم گفت همه خانما میتونن طبیعی زایمان کنن اما الان اگر بخوای سزارین اختیاری انجام بدی چون یه کار غیر قانونی برای همین قیمت نداره ممکنه بیمارستان تا هشتاد تومن بگیره دکتر هم بیست تا سی تومن اما وقتی به نیت طبیعی بری بیمارستان اگر نتونستی خوب سزارین میشی ممکنه یه خانم چهار بچه رو طبیعی آورده باشه پنجمی رو نتونه سزارین میشه

عزیزم سلام
تصمیم بر نوع زایمان، صرفا یک تصمیم شخصیه ک فقط و فقط به شرایط روحی ، جسمی و مالی خودت برمیگرده
تنها چیزیه که به تجربه دیگران ربطی نداره
من به شخصه زن داداشم بهترین زایمان طبیعی رو داشت ولی مادرم بدترین
و دوستام همه سزارین کردن خیلی شیک مرتب رفتن و اومدن اصلا بیش از یک روز توی بیمارستان که طبیعی هم میفته اینا نیفتادن...اینجا داخل گهواره خیلییییییی میخوان سزارین رو بکوبن و دربارش دروغ میگن که اره طرف ال شد ،بل شد من ندیدم والا دور و برم
از طرفی هزینه سز اختیاری زیاده باید ببینی در بودجه ات هست یا نه...
من به شخصه با توجه به روحیات خودم ک سابقه سقطم میخام سز کنم و بودجه شو گذاشتم کنار از مدتها قبل ریز ریز
دیگه تصمیم با خودته❤️

قطعا طبیعی زیر نظر ماماخصوصی و ورزش و‌پیاده روی بهترین روش برای زایمانه
هم بعد زایمان سریع سرپامیشی هم شکمت زود جمع میشه
سزارین عوارض داره بخاطر بیهوشی و اینا
عوارضش هم تا چندین سال همراهته مثل سر درد و فراموشی و کمر درد و چسبندگی رحم و .....
البته نظر ها خیلی متفاوته شاید یکی بیاد بگه من سز بودم عالی و بود و فلان...
خب بدن هر شخص هم خیلی فرق میکنه

اگه از طبیعی نمیترسی برو طبیعی خیلی بهتره

طبیعی میارم

سلام من تصمیمم طبیعیه اما همه میگن تو از پسش درنمیای از بس جلو شوهرم گفتن مریض میشی فلان اونم حساس کردن😐

کاری ب حرف بقیه نداشته باش حرفاشون تمومی نداره با دکترت مشورت کن ببین خودت توانایی طبیعی داری یا نه.البته ک طبیعی عوارضش از سز خیلی خیلی کمتره دردش هم نهایتا یک روزه

تجربه نداشتم ولی انتخابم سزارین
چون میدونم تحمل درد طبیعی رو ندارم

منم عین تو😅هنوز تصمیم نتونسم بگیرم

من تصمیمم سزارین بود و انجام دادم

تا ابددددد سزارین

سلام قطعااا طبیعی انشاءلله
سزارین وحشتناااکه

سوال های مرتبط