۸ پاسخ

دیگه کاری نمیشه کرد تحمل کن😂

بخواب

نمیشه یدونه قرص سلوکسیب بخورم مال درد و التهاب چون گردنمم درد میکنه

من هم بعدازرابطه کمرم دردمیکنه

کیسه آبگرم یکم بزار رو کمرت،بهتر میشه

سعی کن تا ۴ ماهگی رابطه نداشته باشی اگه هم داری هفته ای ۱ بار یا هر دوهفته ای یکبار

زیاد استراااحت کن

استراحت
استامینوفن ساده

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۶ ماهگی
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته سی‌ویکم بارداری