خانما دکترم بعدسزارین هپارین نوشته.بزنم؟

۴ پاسخ

دکتر داده نمیزنید مابگیم میزنید؟؟؟مادکتریم؟😐😐

هپارین چیه ؟؟

۱۰۰ درصد

اره حتما حتما

سوال های مرتبط

مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی