۸ پاسخ

اره من هر سری رفتم پایین تر اومد هرچی بزرگ تر بشن میاد پایین

هر چی بچه بزرگتر بشه ضربان قلب کمتر میشه

طبیعبه

طبیعی
برای منم 166 بود انومالی که رفتم 149 بود

طبيعيه عزيزم نگران نباش

طبیعیه به مرور میاد پایین
واسه منم۱۶۷بود الان اومده رو۱۵۵

آره عزیزم

طبییعه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد