۳ پاسخ

اگ اسهالش ناجوره پودر orsبگیر یه دو سه روز بده خوب میشه البته من دخترم با شربت لوپرامید با یبار دادن خوب شد ولی خب دکترش گفت نده عوارض دارع ولی تو گهواره دیدم خیلیا برا اسهال بچه هاشون دکتراشون اینو نوشته بودن

پدی لاکت روزی سه بار هر بار پنج قطره

ی دونه از پودرا بریز تو کمی آب میوه یا ماست بده
تا ۳ روز روزی ی دونه

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم😍 مامان دختر کوچولوم😍 ۱۵ ماهگی
مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی