با شیر نخوردن دخترم چیکار کنم واقعا حالم بده

تصویر
۸ پاسخ

خاله قزی😍😍

دخترمن هشت ساعتم میشد ک میخورد

وووووی مااااادر ماشالا 😍😍😍😍

بچه منم فقط و فقط تو خواب شیر میخوره
حسرت ب دل موندم یبار با چشم باز و ولع شیر بخوره

بچه منم الان همینه
من بیشتر تو خواب بهش میدم
مال بازیگوشیه
این سن خیلی بازیگوش میشن و کنجکاو

شیر خودت یا شیرخشک؟

باقطره چکون بده اگه با شیشه نمی خوره

هر چندساعت درخواست شیر نمیکنه؟

سوال های مرتبط