۴ پاسخ

شیر خودتون رو میدید؟

نه خوب وزن گرفته نگران نباش

ن عزیزم اگر رو وزنگیری داشته باشه و رونمودارخودش بره بالاصعودی اوکیه منم وزن پسرم ۲۷۰۰ بود بالاخره فرق میکنه بایکی ک ۳۷۰۰ باشه مثلا توهمین برنامه گهواره ام بزن تو اون نمودارا بهت مبگه

اره فکنم

سوال های مرتبط