خوشبحالت چقد دوس داشتم منم اینجوری بودم🥲
از دارخونه چد شیر دهی بگیر
بزن رو سینت
عزیزم شیرینی جات کمتر بخور شیرت کمتر میشه منم دقیقا مثل شمام
وقتی شیر میدی با اون یکی دستت که سینه رو میگیری دهن بچه میدی با ساعد دستت نوک اون یکی سینه رو بده بالا و همینجوری بگیری دیگه نمیاد
خوبه دیگه ینی شیرت زیاده بچه قشنگ سیر میشه، الان چون هنوز کوچولوعه حجم کمتری شیر میخوره سینه تخلیه نمیشه واسه همین سرازیر میشه ، یکم دیگه که بزرگتر بشه بیشتر میخوره سینه رو خالی میکنه درست میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.