۵ پاسخ

خوشبحالت چقد دوس داشتم منم اینجوری بودم🥲

از دارخونه چد شیر دهی بگیر
بزن رو سینت

عزیزم شیرینی جات کمتر بخور شیرت کمتر میشه منم دقیقا مثل شمام

وقتی شیر میدی با اون یکی دستت که سینه رو میگیری دهن بچه میدی با ساعد دستت نوک اون یکی سینه رو بده بالا و همینجوری بگیری دیگه نمیاد

خوبه دیگه ینی شیرت زیاده بچه قشنگ سیر میشه، الان چون هنوز کوچولوعه حجم کمتری شیر میخوره سینه تخلیه نمیشه واسه همین سرازیر میشه ، یکم دیگه که بزرگتر بشه بیشتر میخوره سینه رو خالی میکنه درست میشه

سوال های مرتبط

مامان لیا🩷☃️ مامان لیا🩷☃️ ۳ ماهگی
خانومایی که به بچتون هم شیرخشک میدین هم شیر خودتون رو ترتیب شیر دادنتون چطوریه ؟ من حس میکنم ترتیب شیر دادنم غلطه.
من اوایل شیرم خیلی کم بود از ۱۰روزگی به بعد شیرخشک آپتامیل هم دادم به دخترم .
شیرم رو به زور لاکتاول و رازیانه زیاد کردم .
الان هم شیرخودمو میدم هم شیر خشک . ولی شیر خودم رو کمتر میدم بهش چون حس میکنم بیشتر از دو بار در روز سینه هام شیر ندارن .
پس بیشتر شیر خشک میدم و بینش که میبینم گشنه هست دوباره شیر خودمو میدم .
ولی شیر خودم حس میکنم سیرش نمیکنه بچه رو چون نیم ساعت الی ۱ساعت بعدش دوباره شیر می‌خواد و اون موقع شیر خشک میدم بهش تا سیر بشه .
الان که ۳۵ روزشه تقریبا هر دو ،دو و نیم ساعت یه بار ۶۰الی ۷۰ تا شیر خشک میدم بهش . ببینیم بینش گشنه هست شیر خودمو میدم .
شبا ۱۲،۳،۶ این ساعتا بیدارمیشه .شیرخشک میدم این ساعتا .
۸و ۱۰که شیرم خیلی زیاده شیر خودمو میدم .
۱۲به بعد هم هر ۲ و۲.۳۰ساعت یه بار شیرخشک میدم و بینش گشنه باشه شیر خودمو .
عصرا تا ۱۲ هم ببینم شیرم زیاده یه وعده کلا شیر خودمو میدم .
چطوره اینطوری ؟ هر کاری میکنم نمیتونم شیر خودمو زیاد کنم ، شیرخشک رو کم .چون خسته میشم وقتی شیرخودمو میدم و میبینم سیر نمیشه .