۴ پاسخ

عزیزم من از شوهرم پرسیدم از داروخونه سمت قمربنی هاشم گرفته
همون داروخونه بزرگه کنار مدرسه
میگه اونجا زیاده

بجاش گیگوز بده

اپتامیل دیگه گیرنمیاد پلمپ شده کارخانه اش من بجاش دکترگیگوز داد

اره سمت شهانق یه داروخونه هست اون طرف مسجد جامع
اون داره من از اون گرفتم دیروز شماره۲

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۷ ماهگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱ سالگی