الان ک در حال اقدام هستیم خوردن کاچی ضرر نداره؟

۵ پاسخ

میشه بگین شما کاچی چجوری درست میکنین نبات هم میزنین ؟ من بدم میاد خیلی دوران پریود بزور دو قاشق میخورم

لطفا میشه من رو هم اد کنید روبیکا

گروه اقدام‌بارداری داریم روبیکا ایدی بدید عضو کنم

کاچی فقط فقط تو پریودی بخور

اقدام کردی یانه هنو؟اگ هنوزی خوبه،اگ اقدام کردی نه نخور

سوال های مرتبط

پسر مامان پسر مامان قصد بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته هشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته دهم بارداری
هانی
‌ هانی ‌ قصد بارداری