میشه بگین شما کاچی چجوری درست میکنین نبات هم میزنین ؟ من بدم میاد خیلی دوران پریود بزور دو قاشق میخورم
لطفا میشه من رو هم اد کنید روبیکا
گروه اقدامبارداری داریم روبیکا ایدی بدید عضو کنم
کاچی فقط فقط تو پریودی بخور
اقدام کردی یانه هنو؟اگ هنوزی خوبه،اگ اقدام کردی نه نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.