سلام دوستان من دهانه واژن و باسنم تو ۲۳ماه خیلی درد داره طبیعی؟؟

۱ پاسخ

طبیعی رو نمیدونم منم وقتی میخوام از خواب پاشم یا بایستم یا بچرخم یا دسشویی برم خیلی درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان عروسک مامان عروسک هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۵ ماهگی
مامان نسا مامان نسا هفته بیست‌وششم بارداری