اره میتونی بخور ی اشکال نداره.. منم هرشب میخورم برا معده دردم.. دکتر نوشته
منم دیشب یه دونه فاموتیدین ۴۰ خوردم خیلی آروم شدم دیگه ادامه ندادم همون یکی خوردم
پنتوپرازول هم سریع خوبت میکنه ۱۲ ساعتیه..منم از صب معده م انگاری درده و تهوع گرفتم همش اوق میزنم😫
من صبح و شب میخورم
مشکلی ندارع
۸ ساعتی میتونی بخوری بعدش باید بعد ناهار شام بخوری عزیزم من میخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.