سلام..باقلا برای زن باردار خوبه؟

۶ پاسخ

من چن شب پشت هم
هم سیر خوردم هم باقالی البته سیر کوچیک در حد ۴/۵ تا
باقالی هم یدونه کامل ک ی ۵ تایی توشه حالمم خوبه😁😁

میگن ضرر داره
من خیلی باقاای پلو دوست دارم ولی این مدت خودمو کنترل کردم تا دوهفته پیش دیگه مامانم درست کرده بود یه بشقاب خوردم 😬

عزیزم درحدرفع هوس بخور چون هم خون روکم میکنه هم فشارروبالاپایین میبره

نه ....

اصلاااااا حتی یه دونشم ضرر داره

نههه .

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷👼🏻 مامان پناه🩷👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فوتبالیست مامان فوتبالیست هفته هفدهم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه ۳ ماهگی