من چن شب پشت هم
هم سیر خوردم هم باقالی البته سیر کوچیک در حد ۴/۵ تا
باقالی هم یدونه کامل ک ی ۵ تایی توشه حالمم خوبه😁😁
میگن ضرر داره
من خیلی باقاای پلو دوست دارم ولی این مدت خودمو کنترل کردم تا دوهفته پیش دیگه مامانم درست کرده بود یه بشقاب خوردم 😬
عزیزم درحدرفع هوس بخور چون هم خون روکم میکنه هم فشارروبالاپایین میبره
نه ....
اصلاااااا حتی یه دونشم ضرر داره
نههه .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.