درد طبیعی رو خودت بگیری بدون سوزن فشار تا ۵ سانت قابل تحمله،و اینکه موقع درد ،یکجا نمودید، راه رفتن و دوش آب گرم ،از درد ها حدود ۴۰ درصد کم میکنه،حتی اگه دوش آب گرم در دسترس نباشه ،فقط پاهاتون تا مچ بزاری داخل آب گرم هم خوبه
از چهار سانت غیر قابل تحمل بود خیلی
بستگی داره من هردو رو تجربه کردم ،درد طبیعی بگیری خودت تحمل کردنش بهتره،اونی که از یک سانت آه و ناله میکنه حتما سوزن فشار زدن بهش ،چون این سوزن ،زور میاره روی آدم ،فشارت میده انگار ،فکر کن خودت درد داری یکی هم فشار بده رو دردت
چکارکنم دهانه رحمم باز بشه
بستگی داره تحمل دردت چقدر باشه
من ۳روز درد داشتماما تحمل کردم اصلا فکر نمیکردم درد زایمان باسه روز ۵ کیسه ابم پاره شد رفتم بیماریتان ۲سانت بودم درد انچنایی نداشتم قابل تحمل بود برام
از ۷سانت به بعد خیلی شدید شده بود
من درد شدید داشتم ولی بازم میشد تحمل کنم رفتم بلوک گفتن چهارونیم سانت.
از ۶ و ۷ ب بالا افتضاح بود ک اپیدورال گرفتم
بستگی به بدن داره، من از چهار پنج دردام شروع شد، تخت بغلیم از یه سانت چنان جیغ و دادی می کرد که دارم میمیرم
3سانت به بالا
من از۲احساس میکردم
مال من یک سانت بود دردام شروع شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.