۴ پاسخ

استرس نداشته باش چیزی نیس
سلفری که بدی دیگه خیالت آسوده میشه
جنسیت هم دقیق میفهمی

میخوای خیالت راحت بشه بده عزیزم

منم خداروشکر همه چیز خوب بود ولی برا سلامتی وخیالم راحت بشه دادم.هزبنش هم نزدیک نه نیم هست

به نظرم نه اینکه ها مشکل خاصی داشته باشه ولی برای راحتی خیال خودت آزمایش بده وگرنه هی خودت خوری میکنی🥹

سوال های مرتبط