۳ پاسخ

دختر منم رفلاکس پنهان داره
شربت کیدیزول دکترش داده میدم قبلا روزی ۲ سی سی بود الان کرده ۱ سی سی از شنبه میشه یک روز در میون تا کم کم حذفش کنم

من ساشه اس امپرازول میدم یه کم بهتره تا ببینم چی میشه

ساشه اس امپرازول و کیدیزول مصرف کردم براش

سوال های مرتبط