۷ پاسخ

پسر منم داره روی ساق پاشه

برا دختر من هم یه کوچولو هست

پسر منم داشت
الان دیگه رفته ۴ سالشه

ماه گرفتگی

نشونه است منم دارم از بچگی

نگران نباش چقزی نیست، یدونه از این لکه ها از سه چار ماهگی رو پهلوی پسر منم درومد چار تا دکتر و فوق اخصص بردم هر ۴ تا گفتن هیچی نیست خودش بعدا میره، البته هنوزم نرفته ها ولی خب خطرناک نیست، از هوش مصنوعیم پرسیدم گفت طبیعیه

چرا کسی نیس

سوال های مرتبط

مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی