پسر منم داره روی ساق پاشه
برا دختر من هم یه کوچولو هست
پسر منم داشت
الان دیگه رفته ۴ سالشه
ماه گرفتگی
نشونه است منم دارم از بچگی
نگران نباش چقزی نیست، یدونه از این لکه ها از سه چار ماهگی رو پهلوی پسر منم درومد چار تا دکتر و فوق اخصص بردم هر ۴ تا گفتن هیچی نیست خودش بعدا میره، البته هنوزم نرفته ها ولی خب خطرناک نیست، از هوش مصنوعیم پرسیدم گفت طبیعیه
چرا کسی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.