خوشبحالت تغذیه بیشتر چی میخوری؟؟؟
فکر نکنم بالاتر از سه و نیم بشه چون تو سونو بالاترم میگن من که سر پسرم اینجوری شد پایینتر از سونو به دنیا اومد
تغذیه ات چجوریه؟چه چیزایی بیشترمیخوری
ماشاءالله شاید به چهار یا چهار و نیم برسه عزیزم🥹❤️
۴ میشه احتمالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.