۵ پاسخ

خوشبحالت تغذیه بیشتر چی میخوری؟؟؟

فکر نکنم بالاتر از سه و نیم بشه چون تو سونو بالاترم میگن من که سر پسرم اینجوری شد پایینتر از سونو به دنیا اومد

تغذیه ات چجوریه؟چه چیزایی بیشترمیخوری

ماشاءالله شاید به چهار یا چهار و نیم برسه عزیزم🥹❤️

۴ میشه احتمالا

سوال های مرتبط

مامان کیا و پسری مامان کیا و پسری هفته بیست‌وپنجم بارداری