۷ پاسخ

دمای طبیعی بدنه

۳۷/۵به بالا تبه
۳۶/۸-۳۶:۹ که دمای عادی بدن بچه هاس

تب نیست بالای ۳۷ونیم شروع تبه

نده دیگ اکر روز دومه

ن گلم طبیعیه

۴ ساعت

نزدیک ب تبه.فلن۶ساعتی بده ببین بالاتر رف ۴ساعتی

سوال های مرتبط