بعد از سزارین راحت دسشوی کردین یا شکمتون کار نکرد؟؟

۹ پاسخ

واییی من ۳ ۴ روز نابود شدم
همش اب زردالو و الو و خاکشیر خوردم و الو خیس شده اخر با بدبختی کار کرد

بله چون کمپوت زردآلو خورده بودم

ازم پرسیدن دسشویی کردی یا نه
گفتم نه یه شربت بهم دادن چشمت روز بد نبینه
کل تاییممو داخل دسشویی گذروندم 🤣🤣🤣
اصلا به اینجور چیزا فکررر نکننن

راحت

کمپوت گلابی بخور راحت کار میکنه

من ک یبوست بودم قبل زایمانم
همون روز اول شربت دادن خوردم کار کرد

راحت دست‌شویی کردم عزیزم

من ترسم اینه چون یبوستم دارم میترسم

من تو بیمارستان که اصلا شکمم کار نکرد الکی گفتم کار کرده که مرخصم کنن فرداش شیاف بیزاکودیل برام نوشت دکتر که بیرون روی داشته باشم

سوال های مرتبط

مامان روژدا🤎🐻🍩 مامان روژدا🤎🐻🍩 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته سی‌وهفتم بارداری