مامانا پوشک شرتی چطوره؟

۲ پاسخ

من ک خیلی راضیم
فقط مثلا چسبی ۵میگیرم
شورتی رو ۶میگیرم

خودم که نه ولی خواهرم استفاده کرده بود خیلی راضی بود ولی گرون تر از این مدل معمولی ها هستن

سوال های مرتبط

مامان حسین جانم مامان حسین جانم ۱ سالگی
مامان Arad مامان Arad ۱۳ ماهگی