چه شیرخشکی باعث وزن گیری بچه میشه؟

۵ پاسخ

آپتامیل معمولا از همه خوشمزه تره.
به لحاظ وزن گیری هم خوب بوده برای بچه ی من.

هر شیری که بچه باهاش یبوست و اسهال و دلدرد نشه خوبه. مهم حجم مصرفی هست نه نوع شیر. اگه زیاد بخوره تپل میشه اگه کم نه.

اینه

تصویر

اپتامیل چطوره؟

نان ساده؟

سوال های مرتبط

مامان آرسام🧸🤎 مامان آرسام🧸🤎 ۱ سالگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۰ ماهگی