۴ پاسخ

تا میتونی این ی هفته رو بخواب واستراحت کن چون شروع بی خوابیااااست😂

هم هفته ایم

الهی بگردم انشالله بسلامتی سالم بغلش بگیری و بعد بیای عکس بزاری از نی نی برامون 🥰🥰🥰

به سلامتی انشالله 💖
برای ماهم دعا کن

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد♥️ مامان امیرمحمد♥️ روزهای ابتدایی تولد